این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است
پست ویژه
پاپ موزیک ۱رپورتاژلیپوماتیک باسن

لیپوماتیک باسن

لیپوماتیک باسن

لیپوماتیک باسن یک روش جراحی زیبایی است که به از بین بردن اضافه و چربی غیرمطلوب از منطقه باسن می‌پردازد، با هدف تحسین‌برانگیز و تعریف کردن بهترین زیبایی این بخش از بدن.

لیپوماتیک باسن

تلگرام پاپ موزیک 1 اینستاگرام پاپ موزیک 1

این فرآیند جراحی با استفاده از متدها و تکنیک‌های مدرن لیپوماتیک انجام می‌شود، که به دقت چربی‌های اضافی را از باسن از بین می‌برد و به افراد این امکان را می‌دهد که یک شکل و تناسب بدنی هماهنگتر و جذابتر را تجربه کنند. این روش همچنین می‌تواند بهبودی طبیعی و هماهنگ در نحوه ظاهر شدن باسن ایجاد کند، با ارتقاء اعتماد به نفس و راحتی در حرکت و زندگی روزمره.

لیپوماتیک باسن چگونه کار می کند؟

در طول عمل لیپوماتیک باسن ، جراح شما یک برش کوچک ایجاد می کند و سپس از ابزاری به نام کانولا برای برداشتن سلول های چربی از باسن استفاده می کند. این روش روی ناحیه درست بالای باسن، که به عنوان پهلوهای شما شناخته می‌شود، و کناره‌های خود که در آن به اصطلاح کیسه‌های زینتی شکل می‌گیرند، تمرکز می‌کند.

اگرچه لیپوماتیک ظاهراً برای از بین بردن سلول‌های چربی اضافی و ناخواسته است، اما مقدار چربی که جراح شما نگه می‌دارد به همان اندازه مهم است که چه مقدار چربی را برداشته است. هدف نهایی از جراحی، کانتورینگ مناسب بدن است که در عین حفظ انحنای طبیعی ناحیه باسن و باسن، کمر باریک‌تر و پهلوهای کوچک‌تری برای شما ایجاد می‌کند. از بین بردن چربی بیش از حد باعث می شود که شما به جای خوش اندام، بی دست و پا و غیر طبیعی به نظر برسید. رفع این مشکل دشوار است، بنابراین جراح پلاستیک خود را با دقت انتخاب کنید.

آیا لیپوماتیک باسن ایمن است؟ جراحی چقدر دردناک است؟

البته هر عمل جراحی با مقدار مشخصی خطر همراه است، اما لیپوماتیک به طور کلی کاملاً ایمن در نظر گرفته می شود. Mia Aesthetics از لیپوماتیک تامسنت استفاده می کند که ایمن ترین نوع لیپوماتیک موجود است. در لیپوماتیک تامسنت، یک محلول بی حس کننده قبل از جراحی به ناحیه درمان تزریق می شود. این داروی بی‌حسی باعث تورم می‌شود و ناحیه درمان را محکم‌تر و کار کردن با آن را آسان‌تر می‌کند. همچنین رگ های خونی این ناحیه را کوچک می کند تا میزان خونریزی مرتبط با این روش را کاهش دهد.

کاهش جریان خون در ناحیه نه تنها خطر خونریزی را به حداقل می رساند، بلکه میزان تورم، کبودی و درد پس از جراحی را نیز کاهش می دهد. در طول جراحی شما چیزی احساس نمی کنید زیرا جراح شما را تحت بیهوشی عمومی قرار می دهد. آنها شما را با یک داروی مسکن به خانه می فرستند تا راحت باشید، اما بهبودی لیپوماتیک معمولاً فقط درد متوسطی ایجاد می کند که در عرض 2 تا 4 روز برطرف می شود.

“برای درک بهتر لیپوماتیک پشت کتف و حفظ بهترین نتیجه پس از جراحی، مقاله جامع دکتر ایزدپناه را مطالعه کنید. اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های مفید در این زمینه را از سایت وی به دست آورید و به سوالات خود پاسخ دقیق‌تری بیابید. همچنین، در صورت نیاز به مشاوره شخصی، با دکتر ایزدپناه تماس بگیرید.”

چه کسی کاندیدای خوب برای لیپوماتیک باسن است؟

همانطور که برای اکثر روش های جراحی صدق می کند، بهترین کاندیدها کسانی هستند که بهترین فرم را دارند. شما باید سعی کنید در زمان جراحی تا حد امکان به وزن هدف خود نزدیک شوید و هر گونه بیماری مزمن پزشکی مانند دیابت را به خوبی کنترل کنید. اگر سیگار می‌کشید، ترک سیگار شما را کاندید جراحی بهتری می‌کند، و همچنین از مصرف مواد مخدر و مقدار زیاد الکل اجتناب می‌کنید.

برای اینکه کاندیدای خوبی برای جراحی پلاستیک باشید، باید اهداف جراحی واقع بینانه نیز داشته باشید. یک جراح پلاستیک خوب می تواند نتایجی به دست آورد که تقریباً معجزه آسا به نظر می رسند، اما هر بدنی متفاوت است. نیازهای خاص و خاصیت ارتجاعی پوست شما ممکن است بر نتایج جراحی شما تأثیر بگذارد. ممکن است انتظار پیشرفت قابل توجهی داشته باشید، اما نباید انتظار کمال فتوشاپی را که در مجلات می بینید داشته باشید.

چه کسانی نباید لیپوماتیک باسن را انجام دهند؟

متاسفانه، بیماران چاق با BMI 34 یا بالاتر، کاندیدای مناسبی برای لیپوماتیک باسن نیستند. افرادی که به دنبال کاهش وزن از طریق این روش هستند نیز کاندیدای ضعیفی هستند. اگرچه لیپوماتیک چربی را از بدن خارج می کند، اما یک روش کاهش وزن نیست و منجر به کاهش وزن قابل توجهی نمی شود. اگر بعد از عمل لیپوماتیک سبک زندگی ناسالم را اتخاذ کنید یا به آن ادامه دهید و مقدار قابل توجهی وزن اضافه کنید، بدن شما سلول های چربی جدیدی تولید می کند و می تواند نتایج لیپوماتیک شما را خنثی کند.

همچنین اگر مشکلات گردش خون یا شرایطی دارید که منجر به خونریزی زیاد و جای زخم می شود، ممکن است لازم باشد از لیپوماتیک باسن خودداری کنید. جراح شما شرایط خاص شما را با شما در میان خواهد گذاشت تا مشخص کند که آیا شما را از عمل جراحی محروم می کند یا خیر یا صرفاً به مدیریت اضافی در طول عمل شما نیاز دارد.

آیا می‌خواهید از جلوه‌ی زیبایی بیشتری در ناحیه باسن خود بهره‌مند شوید؟ با مطالعه مقاله‌ای باعنوان لیزر موهای باسن که در سایت لیزر مروارید منتشر شده است، با روش‌های لیزری برای از بین بردن موهای غیرمطلوب در این ناحیه آشنا شوید.

ریکاوری لیپوماتیک باسن چگونه است؟

ما معمولاً لیپوماتیک را به عنوان یک روش سرپایی انجام می دهیم و بهبودی نسبتاً آسان است. پزشک به شما داروی ضد درد می دهد تا احساس راحتی کنید، اما درد ناشی از جراحی لیپوماتیک معمولاً خفیف تا متوسط است و در عرض 2 تا 4 روز کاهش می یابد.

پس از جراحی، برای کاهش تورم و کمک به حفظ شکل جدید بدن، باید از لباس فشاری استفاده کنید. همچنین ممکن است پس از جراحی با درن های جراحی در برش خود بیدار شوید. در صورت لزوم، جراح شما اینها را برای مبارزه با تورم و تجمع مایع بعد از جراحی وارد می کند. او توضیح می دهد که چگونه آنها را در خانه تمیز نگه دارید و ظرف چند روز آنها را برای شما حذف کنید.

اکثر بیماران می توانند در عرض یک هفته به سر کار بازگردند، با این فرض که کار آنها از نظر فیزیکی سخت نیست. سایر بیماران ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشند.

چه روش های دیگری را می توان با لیپوماتیک باسن ترکیب کرد؟

اگر نگرانی های شما فراتر از باسن شما است، ممکن است اکنون زمان خوبی برای رفع آنها باشد. با ترکیب چندین روش در یک جراحی می توانید در هزینه های بیهوشی و اتاق عمل صرفه جویی کنید. همچنین باید فقط یک دوره نقاهت را برنامه ریزی کنید. بسیاری از زنان ترجیح می دهند BBL، اصلاح مامان یا سایر روش های لیپوماتیک را به لیپوماتیک باسن خود اضافه کنند. شما می توانید هر روشی را که دوست دارید ترکیب کنید تا زمانی که جراح شما انجام آن را بی خطر بداند.

جمع بندی

لیپوماتیک باسن به عنوان یک روش جراحی زیبایی موثر برای اصلاح و بهبود شکل و اندازه باسن شناخته می‌شود. این فرآیند جراحی با استفاده از تکنیک‌های لیپوماتیک مدرن انجام می‌شود، که به دقت چربی زائد را از منطقه باسن حذف می‌کند و شکل زیبا و هماهنگتری به این قسمت از بدن می‌بخشد. نتیجه این جراحی نه تنها به تعریف و بهبود ظاهر ظاهری باسن کمک می‌کند بلکه به ایجاد یک شکل بدنی هماهنگتر و جذابتر نیز انجام می‌پذیرد. با انجام لیپوماتیک باسن، افراد می‌توانند از یک باسن بهترین نحوه بهره‌مند شوند و از افزایش اعتماد به نفس و راحتی در زندگی روزمره لذت ببرند.

دکتر کامبیز ایزدپناه فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی برای رفاه حال شما عزیزان از روزهای شنبه تا سه شنبه در ساعات کاری 14 الی 17 پاسخگوی شما عزیزان است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی، مقالات سایت را به آدرس www.drkambizizadpanah.net مطالعه نموده و یا نمونه کارهای بیشتری را در پیج اینستاگرام دکتر ایزدپناه مشاهده کنید.

  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 67 بازدید

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
پاپ موزیک ۱
آهنگ جدید
پاپ موزیک ۱
00:00 / 00:00