این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است
پست ویژه
پاپ موزیک ۱رپورتاژنحوه ست کردن پاپیون در استایل رسمی مردانه

نحوه ست کردن پاپیون در استایل رسمی مردانه

نحوه ست کردن پاپیون در استایل رسمی مردانه

آقایان همیشه فرصتی مانند یک مراسم عروسی، مهمانی، جشنواره یا جشن فارغ التحصیلی را در اختیار دارند تا از پاپیون استفاده کنند. اما برخی از آقایان نمی‌توانند منتظر این فرصت‌ها بمانند؛ بنابراین گاهی از این اکسسوری مردانه در استایل روزانه خود نیز استفاده می‌کنند.

نحوه ست کردن پاپیون در استایل رسمی مردانه

تلگرام پاپ موزیک 1 اینستاگرام پاپ موزیک 1

البته در اینجا از آقایانی که پاپیون را جز اکسسوری‌های مردانه به حساب نمی‌آورند و در بیشتر موارد ترجیح می‌دهند که از کراوات به جای آن استفاده می‌کنند، نباید غافل شویم. ولی اساسا چه چیزی باعث می‌شود که این قبیل آقایان اینگونه تصمیم بگیرند. آیا درخصوص انتخاب کردن طرح و رنگ مناسبی از این اکسسوری مردانه تردید دارند؟ دقیقا نمی‌دانند که پاپیون خود را باید با چه لباس‌هایی ست کنند؟

اگر به مانند این دسته از آقایان سوالات بالا هم در ذهن شما وجود دارد و به دنبال یافتن پاسخ مناسبی برای آن ها هستید، در ادامه این نوشتار قصد داریم تا به شما بگوییم که چرا شما باید از پاپیون استفاده کنید و اینکه چگونه آن را با دیگر لباس‌هایتان در استایل رسمی ست کنید.

به چه دلیل باید از پاپیون استفاده کنید؟

یکی از دلایل اصلی استفاده از پاپیون این است که همچنان اصالت خود را حفظ کرده است و حتی اگر بسیاری از آقایان از این اکسسوری مردانه در برخی شرایط خاص استفاده کنند هم پاپیون آنچه که آقایان برای تکمیل استایل شیک و جذاب خود نیاز دارند را فراهم می‌کند.

پاپیون مانند کراوات فقط برای این طراحی نشده است تا در یک استایل رسمی روی پیراهن رسمی مردانه قرار بگیرد و ظاهر شما را برای حضور در موقعیتی خاص جذاب جلوه بدهد. شما از این اکسسوری در استایل روزمره خود نیز می‌توانید استفاده کنید و با انجام چنین کاری به جذابیت‌های ظریف استایل خود جلوه بیشتری ببخشید.

چگونه در استایل رسمی مردانه پاپیون را با دیگر لباس ها ترکیب کنیم؟

همیشه برای استفاده از پاپیون در استایل خود این اصل کلی را رعایت کنید که پاپیونتان ظاهر شیکی حاصل از ترکیب یک رنگ ثابت با طرحی خاص داشته باشد.

ساده‌ترین راه برای استفاده از پاپیون در استایل رسمی پوشیدن آن روی یک پیراهن لینن سفید آستین بلند یا روشن رنگ است. به‌علاوه استفاده از چنین ترکیبی به شما کمک می‌کند تا جذابیت‌های استایلتان بیشتر به چشم بیاید.

البته در اینجا باید به این نکته مهم اشاره کنیم که اساسا شما در هر استایلی می‌توانید مدل‌های متنوعی از لباس‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید، اما این کار به کمی مهارت نیز نیاز دارد. چون درست است که مد علم نیست ولی اگر شما در این زمینه تجربه زیادی داشته باشید، برای امتحان کردن مدل‌های متنوع اعتماد به نفش بیشتری پیدا می‌کنید. در مورد پاپیون این نکته را هم بدانید که الزاما استفاده از این اکسسوری باعث شیک و جذاب به‌ نظر رسیدن استایل شما نمی‌شود؛ بنابراین بسیار مهم است که آن را به شکل درستی با لباس‌هایتان ترکیب کنید.

به عنوان مثال برای ست کردن پاپیون در استایل رسمی مردانه خوب است که به سراغ مدل‌های کلاسیک این اکسسوری مانند پاپیون‌های ساتن بروید و از میان آن‌ها یک مدل برای خودتان انتخاب کنید. البته بسته به موقعیتی که می‌خواهید در آن حاضر شوید، شما در این ترکیب می‌توانید از پاپیون طرح دار نیز استفاده کنید.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم که به‌طور معمول اکثر آقایان برای استایل رسمی به سراغ کراوات می‌روند. اما اگر بدانید که استفاده از پاپیون چه تغییراتی در استایل آقایان ایجاد خواهد کرد حتی در استایل روزمره‌تان نیز از آن استفاده خواهید کرد. در واقع پاپیون به سبب برخورداری از ویژگی‌های منحصربفرد زمانی که در استایل شما قرار می‌گیرد، هم باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود و هم ظرافت‌های زیبایی را به استایلتان اضافه می‌کند.

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 110 بازدید

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
پاپ موزیک ۱
آهنگ جدید
پاپ موزیک ۱
00:00 / 00:00