این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است
پست ویژه
پاپ موزیک ۱رپورتاژمعرفی سه فیلم برتر IMDB از سایت دالفک

معرفی سه فیلم برتر IMDB از سایت دالفک

معرفی سه فیلم برتر IMDB از سایت دالفک

 

همه عاشق فیلم هستند و فیلم ها منبع خوبی برای سرگرمی و لذت بردن از زمان هستند. وقت گذارانی با فیلم دیدن تنها جنبه مثبت دیدن فیلم های جذاب نیست. شما با قرار دادن خود به جای شخصیت های فیلم خودتان را در شرایط خاص قرار میدهید و قدرت تحلیل و خیال پردازی خود را به خوبی تقویت میکنید.

معرفی سه فیلم برتر IMDB از سایت دالفک

تلگرام پاپ موزیک 1 اینستاگرام پاپ موزیک 1

علاوه بر این شما فقط فیلم تماشا نمیکنید، بلکه دوست دارید درباره فیلمها بخوانید، شخصیتهای آنها بشناسید و موارد دیگر را بدانید، پایگاه داده فیلم و سایتهای نقد همه چیز درباره فیلمها را در اختیار شما قرار میدهند، در آنجا میتوانید فیلمهای جدید منتشر شده، آخرین اخبار، نقد فیلمها، تریلرها را تماشا کنید.

 

آی ام دی بی (پایگاه داده فیلم های اینترنتی) یکی از محبوب ترین وب سایت ها یا پایگاه های داده درباره فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و موارد مشابه است.

 

لیست ۲۵۰ فیلم برتر پایگاه داده اینترنتی IMDb  همواره مورد توجه طرفدران پرو پاقرص فیلم و سریال قرار دارد . این فهرست برای بسیاری از علاقه مندان اغلب منبعی برای کشف فیلم های محبوب و پرطرفدار می باشد اگر برای دسترسی به این صفحه مشکل دارید باید به شما اطلاع بدهیم که صفحه دانلود فیلم دالفک اطلاعات جامعی را از 250 فیلم برتر تاریخ سینما را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است و کار را برای طرفدران فیلم و سریال فارسی زبان راحت تر کرده است.

 

تنها رای های رای دهندگان عادی IMDb یعنی افرادی که مرتباً در IMDb رای میدهند در هنگام ایجاد فهرست ۲۵۰ فیلم برتر در نظر قرار داده شده است. این مجموعه از داده شامل 250 لیست برتر IMDB از سال 1921 تا 2022 با اطلاعات اولیه هر فیلم است.

 

برای آن دسته از شما که علاقه مند هستید که تماشاگران دیگر چه فیلم هایی را به عنوان منبعی برای تماشای فیلم های جدید و محبوب خود انتخاب میکنند این لیست را پیشنهاد میکنیم.

 

 

دانلود فیلم ارباب حلقه ها – دو برج 2002

خلاصه داستان: این فیلم میان‌برشی از خط داستانی سه فیلم است و در ادامهٔ طرح داستانی ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه روایت می‌شود. فرودو و سم سفرشان را به موردور به‌منظور از بین بردن حلقهٔ یگانه ادامه می‌دهند و با گالوم، نگه‌دار پیشین حلقه، ملاقات می‌کند و همچنین به او می‌پیوندند. آراگورن، لگولاس و گیملی به ملت جنگ‌زدهٔ روهان می‌روند و بار دیگر به گندالف از مرگ برخاسته می‌پیوندند. سپس در نبرد هلمز دیپ در برابر لژیون‌های جادوگر خیانت‌کار سارومان مبارزه می‌کنند. مری و پیپین از دست ارک‌ها فرار می‌کنند و با انت ملاقات می‌کنند و از آن‌ها برای حمله به آیزنگارد، قلعهٔ سائورون، کمک می‌خواهند.

درباره فیلم: ارباب حلقه‌ها: دو برج (انگلیسی: The Lord of the Rings: The Two Towers) یک فیلم ماجراجویی فانتزی حماسی به کارگردانی پیتر جکسون است که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این فیلم بر پایهٔ جلد دوم رمان ارباب حلقه‌ها نوشتهٔ جی. آر. آر. تالکین ساخته شده‌است. این فیلم دنبالهٔ ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه (۲۰۰۱) است و دومین قسمت از سه‌گانهٔ ارباب حلقه‌ها محسوب می‌شود.

 

 

دانلود فیلم باشگاه مشت زنی 1999

خلاصه داستان: نورتون در نقش یک انسان معمولی که از شغل دفتری معمولی خود ناراضی است ظاهر می‌شود. او به همراه تایلر داردن صابون‌سازی که نقشش را برد پیت ایفا می‌کند، یک «باشگاه مبارزه» را تشکیل می‌دهد و درگیر رابطه با او و زنی به نام مارلا سینگر که هلنا بونهام کارتر نقشش را ایفا می‌کند، می‌شود.

درباره فیلم: باشگاه مبارزه (به انگلیسی: Fight Club) فیلمی آمریکایی، ساخته دیوید فینچر در سال ۱۹۹۹ میلادی و در ژانر درام-روانشناختی است که بر اساس رمانی با همین نام به قلم چاک پالانیک ساخته شده‌است. بازیگرانی همچون ادوارد نورتون، برد پیت و هلنا بونهام کارتر در فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

 

دانلود فیلم Inception 2010

خلاصه داستان: در این فیلم لئوناردو دی‌کاپریو نقش یک دزد حرفه‌ای را ایفا می‌کند که با نفوذ به ضمیر ناخودآگاه افراد، افکار آن‌ها را می‌دزدد. او، که در ایالات متحده تحت پیگرد قانونی است، با پیشنهاد پاک شدن سابقه‌اش در ازای یک کار که غیرممکن به نظر می‌رسد، روبه‌رو می‌شود: تلقین یک ایده به ضمیر ناخودآگاه یک شخص.

درباره فیلم: سرآغاز (انگلیسی: Inception؛ در ایران با نام تلقین نیز شناخته می‌شود) یک فیلم اکشن علمی تخیلی به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. نولان تهیه‌کنندگی این فیلم را با همسرش، اما توماس، بر عهده داشته‌است.

  • ۲ بهمن ۱۴۰۱
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 145 بازدید

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
پاپ موزیک ۱
آهنگ جدید
پاپ موزیک ۱
00:00 / 00:00