این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است
پست ویژه
پاپ موزیک ۱رپورتاژدانلود آهنگ برای ساخت کلیپ تبلیغاتی

دانلود آهنگ برای ساخت کلیپ تبلیغاتی

دانلود آهنگ برای ساخت کلیپ تبلیغاتی

 

علیرغم سختی های انتخاب یک موسیقی مناسب برای کلیپ های تبلیغاتی، شناسایی موسیقی تبلیغاتی که کاملاً با نیاز شما مطابقت دارد، ضروری است.

دانلود آهنگ برای ساخت کلیپ تبلیغاتی

تلگرام پاپ موزیک 1 اینستاگرام پاپ موزیک 1

از تبلیغ یک محصول خاص گرفته تا یک محصول معمولی، موسیقی پس‌زمینه برای تبلیغات نقشی کلیدی در جلب توجه بیننده و ایجاد علاقه در مورد آنچه که تبلیغ می‌شود بازی می‌کند. این طیف از موسیقی پس زمینه تبلیغاتی را که امروز برای دانلود در دسترس است، به اندازه کافی متنوع هستند. در ادامه نیز سایتی معرفی می کنیم که لیست کاملی از آهنگ های تیزر تبلیغاتی را در انواع ژانر ها دارد.

آیا به دنبال ایده هایی هستید که از چه موسیقی در کلیپ تبلیغاتی بعدی خود استفاده کنید؟

هر روز، فیلمبرداران و بازاریابان برای استفاده از ویدیوهای تجاری تبلیغاتی و کمپین های بازاریابی، موزیک هایی را از ما میخواهند که در این پست برخی از آن ها را معرفی می کنیم.

افزودن موسیقی به ویدیوی تجربه رسانه ای جذاب تری را برای شما به ارمغان می آورد. و مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید موسیقی پس‌زمینه رایگان برای ویدیوها را به صورت آنلاین پیدا و دانلود کنید فقط باید بدانید چگونه جستجو کنید.

 

با موزیک احساسات مثبت را به تجارت خود اضافه کنید

موسیقی یکی از عناصری است که می تواند مشتریان شما را به کسب و کار شما متصل کند. خواه از موسیقی برای فروشگاه خود، اتاق انتظار در دفتر خود استفاده می کنید یا به دنبال موسیقی برای کلیپ های تبلیغاتی هستید، داشتن چند آهنگ زیبا که باعث ایجاد آرامش در مشتریان شما شود، می تواند مزایای فوق العاده ای به همراه داشته باشد.

آمارها نشان می‌دهند که بیش از 80 درصد خریداران می‌گویند که از گوش دادن به موسیقی در حین پرسه زدن در فروشگاه‌ها لذت می‌برند، در حالی که افراد دیگر اظهار می‌کنند که شنیدن آهنگ‌های زیبا قبل از ورود به جلسه باعث می‌شود احساس راحتی بیشتری کنند.

چگونه موسیقی بر مشاغل مختلف تأثیر می گذارد

وقتی صحبت از سالن های بدنسازی می شود، سرعت موسیقی برای تنظیم سرعت تمرین اعضا بسیار مهم است. دلیلش این است که هنگام گوش دادن به موسیقی، افراد نابینایی بی توجه خود را به اتفاقات غیرمنتظره کاهش می دهند و می توانند تمرین ها را بسیار کارآمدتر انجام دهند. وقتی صحبت از کافی شاپ ها و رستوران ها می شود، لزوماً ریتم آن مهم نیست، بلکه حجم آن مهم است. وقتی حجم صدا خیلی زیاد است، مشتریان برای برقراری ارتباط مشکل دارند و می توانند با فرآیند خدمات مشتری تعامل داشته باشند.

وقتی موسیقی را در ویدیوهای خود قرار می دهید، خواه آنها تبلیغات یک محصول خاص باشند یا صرفاً محتوای رسانه های اجتماعی، به احساسی که می خواهید مردم نسبت به ویدیو داشته باشند توجه کنید. چه پیامی ارسال می کند و چگونه می توانید ناظران را وادار به ارتباط با آن کنید؟

در پایان، همه می دانند که انسان ها و موسیقی عمیقاً به هم مرتبط هستند. افزودن موسیقی به کسب‌وکار شما هزینه‌های کم تا صفر را در بر دارد، اما می‌تواند کلیدی برای افزایش درک مشتریان از برند شما باشد، بر تصمیم خرید آنها تأثیر بگذارد و تأثیر زیادی بر روحیه آنها داشته باشد.

 

چرا برای استفاده تجاری به موسیقی مجاز نیاز دارید؟

برای جلوگیری از هرگونه مشکل قانونی، برای هر نوع موسیقی که استفاده می کنید، به مجوز نیاز دارید. اگر تصمیم به پخش موسیقی در فروشگاه دارید، به مجوز اجرای عمومی نیاز دارید که توسط سازمان هایی مانند ASCAP، BMI و SESAC صادر می شود. البته که در ایران زیاد بحث کپی رایت مطرح نیست ولی برای استفاده از موسیقی در اینستاگرام لازمه به این مورد توجه شود.

وقتی صحبت از موسیقی تبلیغاتی یا حتی موسیقی تجاری فیس بوک است که در ویدیوها استفاده می شود، به مجوز همگام سازی و همچنین مجوز استفاده اصلی از صاحب حق نسخه برداری نیاز دارید. اگر موسیقی ای که پخش می کنید موسیقی قانونی برای تجارت نیست، مطالب شما می تواند از اینترنت حذف شود یا ممکن است با یک دعوی حقوقی کپی رایت روبرو شوید که می تواند بسیار گران باشد.

موسیقی تجاری بدون حق امتیاز ممکن است گزینه بهتری باشد

اگر نمی‌خواهید برای دریافت مجوز موسیقی برای مشاغل کوچک هزینه زیادی کنید، همیشه این امکان را دارید که موسیقی رایگان را برای کلیپ های تبلیغاتی خود استفاده کنید. چند مورد از آهنگ هایی که نیاز به مجوز ندارند:

  1. موزیک Act of Revenge از آلبوم Nemesis
  2. موزیک They Said I Cant
  3. موزیک 01 Ashen از آلبوم Dimension One
  4. موزیک Titan Revenge
  5. موزیک Trouble Is Brewing
  6. موزیک We Need A Hero
  7. موزیک Atalaya از آلبوم Divinus
  8. موزیک Forgiven از آلبوم Divinus
  9. ….

همه این موزیک ها را به اضافه انواع دیگر آهنگ برای کلیپ تبلیغاتی در ژانر های مختلف را می توانید از سایت هایی مثل طلوع فیلم دانلود نمایید.

شما می‌توانید از بین آهنگ‌های مختلفی که انتخاب می کنید به طرق مختلف مشتریانتان را آرام، درگیر و تحت تأثیر قرار دهید. ممکن است با نحوه تأثیر موسیقی بر صنعت خرده فروشی آشنا باشید، اما همین اتفاقات در مورد رستوران ها، کافه ها و سالن های ورزشی، و همچنین دفاتر و حتی هتل ها رخ می دهد.

  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • رپورتاژ
  • 0 نظر
  • 363 بازدید

نظرات کاربران

نظری برای این آهنگ ارسال نشده، شما اولین نظر باشید
پاپ موزیک ۱
آهنگ جدید
پاپ موزیک ۱
00:00 / 00:00